vineri, martie 12




Am reusit! Am atins obiectivul fixat, acela de a ne intalni, din nou, cu cei care ne plac, chiar daca nu cu toti. Probabil toata aceasta intamplare o sa faca obiectul mai multor postari ulterioare. Amintirile pe care vrem sa le conservam cat mai bine o sa le depozitam si aici. Astfel, ele pot fi lasate la decantat, urmand a fi judecate ulterior, cu mai multa detasare. Marturisesc faptul ca am trait o experienta fabuloasa, fara sa exagerez. Imi doresc si pentru Stefan sa fie inceputul calatoriei, constienta, asumata (atat cat se poate la trei ani).
Insa, pentru ca nu ne-am multumit numai cu concertul, am mai stat in Bucuresti, apoi am plecat la Galati. Am avut, probabil, un inger pazitor. Toate ne-au mers struna. Asa ca, nu avem voie sa uitam!

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner