miercuri, decembrie 29

Fotografia



Ieri am vorbit cu unul dintre foarte puţinii prieteni care mi-au mai rămas. Se întâmplă să ne auzim de câteva ori pe an. Mi-a povestit despre mama sa, om pe care îl preţuiesc tocmai pentru blândeţea pe care nu a încetat niciodată să ne-o arate, chiar şi atunci când se întorcea acasă şi simţea mirosul de Kent arăbesc, cumpărat cu 12 lei de la vaporenii din port. Este bolnavă, la pat. Mi-am amintit de serile de iarnă în care ascultam Led Zeppelin, Metallica, Deep Purple, Slayer, Queen sau Frank Zappa de pe vinilurile pe care le schimbam mereu între noi. Afară, viscolul făcea legea.

Mi-am amintit de fotografiile pe care le făceam în laboratorul său. Una dintre ele i-am ataşat-o mesajului pe care i l-am trimis. Oricât de ciudat ar fi, i-am trimis una dintre fotografiile mele,pe post de felicitare, insa una pe care chiar el mi-a făcut-o. Îmi amintesc şi acum momentul în care a fost făcută, aşa cum îmi amintesc şi motivul pentru care se dărâmase lumea. Şi atunci, la fel ca şi acum, nu părea nimeni a fi capabil să o salveze.
Dar serile aveau iz de muzica adevarata.




......

28 de comentarii:

DNA System spunea...

Articolul acesta trimite catre o muzica de suflet. Felicitari pentru sugestie!

elena marin-alexe spunea...

Sa-ti amintesti de prieteni, la marile sarbatori, inseamna sa ai un suflet mare, generos.
LA MULTI ANI SI BUNI!

arcadia spunea...

Faine muzici, cuvinte şi prieteni!
asta e partea frumoasa a lumii!

Cristian Lisandru spunea...

Muzica de suflet şi de bună calitate nu va dispărea niciodată.

Ştrumfilor, să aveţi parte de un final de excelent şi de un An Nou aşa cum vi-l doriţi. La mulţi ani, numai bucurii şi fericire vă dorim!

Cristi şi Geanina

Septembrie spunea...

La Mulți Ani dragilor! Să fiți fericiți și sănătoși! Pe curând.

emanuel deleanu spunea...

Iti dai seama cat de fals suna tot ce spui(scrii) ? Esti ridicol@

acuvio spunea...

La mulţi ani! La mulţi ani 2011!

INCERTITUDINI spunea...

La mulți ani, copii su suflete Mari!!
Un An Nou mai bun și mai frumos decât cei de până acum!!

Gabriela Elena spunea...

Acum, cand asteptam ca peste ultimul “0″ din anul 2010 sa cada hotarat un “1″ si sa trecem in anul 2011, iti urez sanatate, fericire si implinirea celor mai frumoase dorinte ale sufletului tau!
LA MULTI ANI!
http://www.crosscards.com/cards/holidays/new-year/joy-peace-health.html

Virtualkid spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Virginia spunea...

Ar fi interesanta si povestea fotografiei.

Virtualkid spunea...

DNA System:
Robert Plant este printre putinii care au reusit sa sparga bariera timpului. Eu sunt foarte incantat de ultimul sau proiect, asa ca incerc sa obisnuiesc copilul sa fie atent...

Virtualkid spunea...

elena marin-alexe:
Multumesc pentru aceste vorbe!
La multi ani!

Virtualkid spunea...

arcadia:
Este o parte din muzica adolescentei mele. Nu pot sa nu o iubesc neconditionat. Nu am cum!

Virtualkid spunea...

Cristian Lisandru:
Este inca o dovada a faptului ca oamenii care se aseamana, se aduna...
La multi ani, mai buni!

Virtualkid spunea...

septembrie:
Multumim pentru urari si va transmitem aceleasi ganduri bune!

Virtualkid spunea...

emanuel deleanu:
Nu pot decat sa va dau dreptate, domnule Deleanu si sa va invit sa ma sanctionati drastic, ignorandu-ma!
Totusi, daca imi dati coordonatele, promit sa va scriu cu mai multa sinceritate, niste texte concepute special pentru dumneavoastra.
Va multumesc pentru timpul pe care ati gasit de cuviinta sa-l sacrificati cu aceste teste ridicole. Apreciez efortul, dar si sinceritatea.

Virtualkid spunea...

acuvio:
Multumim pentru urarile prietenesti! Le intoarcem cu mare placere.

Virtualkid spunea...

INCERTITUDINI:
Asa este! Numai sa ne tina Dumnezeu sanatosi!

Virtualkid spunea...

Gabriela Elena:
Om frumos, nu o sa ne impiedicam de niste simple cifre! Mergem mai departe, cat putem!

Virtualkid spunea...

Virginia:
Poate ca o sa vina si vremea acestei povesti. Deocamdata este putin cam devreme.

Andi spunea...

Fain ficior! :)
La mulți ani!

Virtualkid spunea...

Andi:
Chiar si mie imi este foarte dor de tanarul acela, tocmai pentru ca si eu cred cu tot mai multa tarie, pe masura ce trec anii, ca era un ficior fain.

emanuel deleanu spunea...

Ma refeream la asta :

VirtualKid spune:
28/12/2010 la 7:43 pm | Răspunde
Ca la fiecare furtuna, mai intai ies la iveala gunoaiele.
De cele mai multe ori se curata singure!

emanuel deleanu spunea...

Oricum facand parte din fauna Corinei Cretu adjectivele n-au fost pe masura.
Nu ca as fi intelegator, dar mi se intampla sa pierd antipatia din cand in cand.

Virtualkid spunea...

emanuel deleanu:
Domnule Deleanu, nu cred ca are rost sa continuam aceasta conversatie. Pentru mine, doamna Corina Cretu este o doamna, motiv pentru care nu am sa ma dezic. Atat cat am putut sa o cunosc, este un om care corespunde criteriilor pe care le socotesc a fi importante.
Cat despre afirmatia legata de efectele furtunii, mi-o mentin, chiar daca asta o sa va faca sa va regasiti antipatia pierduta.
Sunt pregatit sa traiesc cu aceasta rusine!

doctorul spunea...

văd că reuşeşti să stîrneşti pasiuni puternice (sau măcar reacții); ăsta e un semn bun; cînd o să placi la toată lumea va trebui să începi să-ți pui serios nişte întrebări ...

Virtualkid spunea...

doctorul:
Nu acesta era scopul, insa, ne bucuram de tot ceea ce ne este dat.

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner