duminică, mai 1

Vin cicliştii

Mai există nebuni frumoşi care să creadă că este suficient să le vorbească altor oameni despre ideea lor cu credinţa că pot să-i convingă să se intre într-o competiţie fără nicio miză. Nu am putut să ne alaturăm lor, frumoşilor care au ales ca într-o amiază de weekend să pedaleze împreună pe străzile oraşului Târgu Mureş, dar i-am salutat de la fereastră. Erau atât de mulţi! O procesiune tăcută, plină de zâmbete reţinute, dar sincere.
I-am privit trecând, apoi ne-am promis că la următoarele evenimente de acest fel o să îmbrăcăm şi noi tricoul verde, cel pe care de această dată l-am ratat.
Cât de frumos este atunci când vin cicliştii, tăcuţi şi zâmbitori, aproape plutind pe la fereastra noastră!

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner