luni, martie 19

O casă goală

Am un apartament cu doua camere, aflat in centrul orasului Galati. Am locuit in el foarte, foarte putin timp si am plecat din el intr-o dimineata de ajun al Craciunului, lasand pe usa o coronita facuta cu mana mea dintr-o creanga a bradului de la Chiraftei.

Dupa unsprezece ani, am ajuns sa ma intorc tot mai rar, fara sa trec pragul acestei case, pana saptamana trecuta. Am cumparat o lenjerie de pat si am petrecut o noapte in el. Ecourile unei case dezgolita mi-au facut somnul greu, aproape inutil.

Dimineata, am privit de la fereastra apartamentului pentru care cu multi ani in urma ma luptasem cu inversunare ca sa-l obtin: ceea ce am vazut era neschimbat, insa anii in care nu am fost la acea fereastra nici macar nu am putut sa mi-i imaginez.

Priveam in gol, dintr-o casa in care ecoul abandonului facea legea…

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner