duminică, aprilie 29

Desenele zilei

Ieri dimineata nu stiam ca o sa ne punem la drum, spre Galati. Stateam si desenam, vorbeam, faceam proiecte pentru ziua care incepuse cu obisnuita lectie de pian. La un moment dat l-am vazut pe viceprimarul orasului in care traim la Antena 1, postul local, explicand ce a facut, ce nu a facut si de ce. Dupa ce am tot incercat sa sunam in direct, in final ne-am urcat in masina si l-am asteptat sa iasa din studiourile din complexul Weekend. L-am rugat sa ne puna in legatura cu delegatia clubului FCM Targu Mures pentru meciul cu Otelul Galati. Zis si facut! Acum, suntem pe drum, catre meciul in care nu stim exact cu cine ar trebui sa tinem mai mult... Ii multumim domnului viceprimar Claudiu Maior pentru gestul sau. Valoreaza mult pentru noi.

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner