sâmbătă, aprilie 7

Șotron și logopedie


Uneori ne scapa amanuntele, unele chiar importante. In urma cu cateva saptamani doamna educatoare mi-a atras atentia asupra faptului ca Stefan are o problema de dictie, si anume ca are tendinta de a-l inlocui pe "ș" cu "s". Initial mi s-a parut a fi o gluma, dar ulterior am remarcat si eu acest lucru. Chiar daca frecventa cu care se intampla asta nu era una ingrijoratoare, in scurt timp a inceput sa mearga la logoped o data pe saptamana, dar mai ales am inceput sa facem zilnic exercitii de dictie, motiv pentru care am incropit un joc de cuvinte adaptat nevoilor noastre din acest moment:

"...șase școlărite șatene de la școala șaptezeci și șase șoșotesc pe un preș despre șapte secrete cu care să câștige la șotron..."

Poate ca nu este cel mai reusit joc de cuvinte, insa acesta incepe sa ne rezolve problema pe care ne-au aratat-o altii. Noi doar am adaptat-o la ceea ce ni se intampla, uneori, in drumul catre gradinita.

Cum ar fi daca toate s-ar rezolva cu cate un joc de cuvinte?
.

Niciun comentariu:

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner