marți, octombrie 2

Primul meci in deplasare CFR Cluj - ACS Speranta

Multe dintre aceste amintiri se vor pierde, oricat ne-am agata noi de ele. Cu toate acestea, ele vor constitui fundatia a ceea ce acum construim impreuna, parinti si copii, iar mai tarziu doar ei.
Cand m-am hotarat sa imi duc copilul la fotbal nu am banuit ca lucrurile pot ajunge sa evolueze in acest ritm, sa ne trezim angrenati intr-un carusel al meciurilor, turneelor, insa acumularile incep sa se vada. Copiii incep sa aiba mai mult curaj, mai multa incredere in fortele lor, iar acesta este cel mai mare castig.
S-a intamplat ca prima deplasare din viata micului meu fotbalist sa fie la Cluj, pentru un meci cu piticii de la CFR, chiar inaintea meciului pe care acestia il sustin in Champions League cu Manchester United. Simpla istorie a unei intamplari petrecuta sub zodia norocului. Abia intorsi de la antrenament, fotbalistii campioni ai Romaniei le-au zambit copiilor si s-au pozat cu cei mai curajosi dintre ei.
Da, viata este o succesiune de intamplari care ne determina sa facem alegeri. Unele dintre ele pot chiar sa aleaga ele in locul nostru.
Pana atunci, sa ne bucuram de acesti copii. Ei sunt superlativul absolut al frumusetii.

Un comentariu:

angi spunea...

Bafta muuuulta!:)

Unde iți trimit depeșă?

Vreau adresa ta de e-mail:

Delivered by FeedBurner